lördag 2 juni 2012

PIFF FÖR HEMLIGA RUM

Även i badrum och gästtoalett kan man behöva något kul att titta på.
Här är litet av mitt eget piff.
(Klickbara bilder.)
Inramad söt reklam från Edet.

Vett och etikett på gästtoalett.
(Också inramad.)

Vad kan vara mer passande som väggvas i badrum/gästtoalett än en en gammal lavemangskanna?

Hm...

Ett kakfat behöver inte nödvändigtvis användas till kakor. Och en anslagstavla kan vara bra för diverse trams.
(Sista bilden från badrummet, första fem från gästernas hemliga rum.)

Fler bilder från min gästtoalett finns här. Några små förändringar har nog skett efter att jag hade inlägget "Dizz izz dazz" på min andra blogg, Snaquesaligt, 25 maj 2010.

Go´kväll!

4 kommentarer:

  1. Ensamme Efraim2 juni 2012 kl. 19:47

    Nu vet jag vart kakfatet tog vägen.

    SvaraRadera
  2. Dubbel E: Jo, det berättade jag ju när jag köpte det.

    SvaraRadera
  3. Efraim kan liksom jag, vara en dålig lyssnare.

    SvaraRadera
  4. Gunnel: Kan det bero på att ni har en MYCKET nära relation?

    SvaraRadera