onsdag 20 mars 2013

SVARTA BESTICK

I måndags satt jag i väntrummet till Hörcentralen på mitt sjukhus och hade köpt med mig senaste numret av en (svensk) tidning jag aldrig ens bläddrat i tidigare, FAMILY LIVING.
(Nr 2/2013)
På sidorna 78-79 med rubriken "Rå industri" fanns en mängd snygga och roliga köksprylar, men den bild mina ögon genast fastnade för var den med gaffel och kniv i svart, från Gense.

Dessa snyggingar hamnar omedelbums på min önskelista! Åh, så läckra! Vill ha! Tyvärr ganska dyra – fyra bestick, 779 SEK.
 Nu gäller det att börja spara!

4 kommentarer:

  1. Tycker absolut att du ska köpa besticken.

    SvaraRadera
  2. Gunnel: Då hamnar jag i samma situation som Cypern. :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka häftiga bestick! De har jag aldrig sett!

    SvaraRadera
  4. Helena: Ja, visst är de läckra? Mitt ha-begär är enormt!

    SvaraRadera