måndag 3 februari 2014

PRYLAR MED RETRO-STUK

Av en händelse hittade jag några sidor med roliga prylar hos Ginza. Där finns ju inte bara musik och film. Gillar man 1940, -50 och -60-tal så kanske man hittar något kul till hemmet.
För fler prylar och info, kolla på Ginza goes retro
Bilderna från Ginza.
 Hushållspappershållare "Route 66", 179 SEK
 
Dörrmatta, "vinyl-skiva", 249 SEK
 Hushållspappershållare "Bel Air 1957", 199 SEK
 Necessär "VW-buss", 229 SEK
Radio, retro, 279 SEK

Nostalgin flödar.

2 kommentarer:

  1. Inte visste jag att de hade så roliga grejer på Ginza! Wolksvagen-nessesären var för häftig!

    SvaraRadera
  2. Helena: Inte jag heller. Kollade Ginzas hemsida för ett tag sedan och då hittade jag grejerna. Och i senaste numret av tidningen Retro såg jag att det är en helsidesannons om dem på baksidan. Rätt tidning för retroprylar! :)

    SvaraRadera