torsdag 20 januari 2011

GE-BORT-BURKAR

Efter en massa loppisrundor är mina skåp överfulla. Likaså mina lådor och hyllor. Så nu ska vissa saker få byta ägare. En del prylar har hamnat hos Kupan. Men jag är glad om något kan vara av intresse för mina nära och kära. Då övergår ägandet till dem.
Till exempel...
... två gröna burkar...
-
... plus två till.
-
Fyra svensktillverkade burkar med trälock som två av mina brorsdöttrar ska få och de har meddelat att burkarna gärna får flytta in hos dem. De får två var och endera blir det konsensus över vem som ska få vilka två eller också blir det lottdragning.
Som vanligt kommer ägarbytet att ske i all vänskaplighet.
Och fler saker finns i fasters gömmor...

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Hur gick det här till? Jag har tydligen varit och bortvimsat kommentarerna. Det var verkligen inte meningen. Skärpning, Anta!

    SvaraRadera