måndag 18 april 2011

PÅSKKALENDERN 2011 - del 1

Så här tänkte jag: Kan man ha julkalender i nästan en hel månad så kan man väl ha påskkalender i mindre än en vecka.
Jag har visat några av dessa bilder förr, på Snaquesaligt förra påsken, men jag tar dem i repris. Nu får bilderna, en efter en, bli "dagens lucka" i min påskkalender.

Jag börjar med den söta påskkärringen som jag fick för väldigt många år sedan, men hon hänger absolut med många år till. Designad av, för mig, okända SASSI.

I morgon blir det något annat påskigt.
Välkommen tillbaka då!

2 kommentarer:

  1. Gullig påskkärring med katt och kaffepanna. Men var har hon kvasten?
    Kycklingen är jättehäftig!

    SvaraRadera
  2. Hon är en gullig liten tant eller möjligen en gullig liten flicka. Åldern lite svårbestämd.

    SvaraRadera